ZDALNY SERWIS / SERWIS ON-LINE


               Masz pytania? Napisz e-meila.

Witaj!

                          Zdalny Serwis.
         Ma pomóc w rozwiązywaniu najczęstszych problemów z komputerem.
           

 O co tu chodzi:?

Masz problem z Komputerem możemy go rozwiązać za pomocą zdalnego serwisu.

                Nie ruszając się z domu!
         Nie zapraszając nikogo do siebie!
       Twój komputer odzyska sprawność !
               Będzie działał jak nowy!

DARMOWA!  zdalna ocena problemu technicznego lub awarii  komputera.
Wystarczy uruchomić program, podać swój numer ID(wyświetli się na ekranie po uruchomieniu programu)
a my szybko ocenimy przyczynę problemu z komputerem.
Oferujemy również odpłatny zdalny serwis techniczny.
Podczas takiej sesji postaramy sie usunąć problem lub awarię.

 Zapytaj o szczegóły!.

Wystarczy uruchomić program, podać swój numer ID(wyświetli się na ekranie po uruchomieniu programu)a my szybko rozwiążemy problem  lub awarie  komputera.

Najczęściej zadawane pytania :

(1) Czy jest to bezpieczne?

Podczas uruchomienia programu "pomoc.exe" wyskakuje komunikat:
" Nie można zweryfikować wydawcy". 
Czy na pewno chcesz uruchomić to oprogramowanie?" lub" Czy chcesz zezwolić następującemu programowi pochodzącemu od nieznanego wydawcy na wprowadzenie zmian na komputerze?" 
Czy jest to bezpieczne?

Połączenie jest szyfrowane przez protokół SSL - ten sam używany przez banki podczas logowania na konto.Jest to w pełni bezpieczne połączenie. Program jest bezpieczny. Podczas uruchamiana programów w Windows Vista /7 sprawdzane jest czy wydawca został dodany do zaufanych oraz program informuje nas o tym, że program będzie wymagał praw administratora.Prawa administratora są wymagane ze względu na zdalny dostęp oraz wymagane czynności serwisowe.Wszystkie czynności serwisowe są widoczne dla klienta.
(2) Ile kosztuje podłączenie się Serwisanta Pomocy Zdalnej?
Czy są pobierane opłaty za samo podłączenie?

Nie, samo podłączenie w celu zdiagnozowania problemu nic nie kosztuje.
Żadne dodatkowe lub ukryte opłaty nie są pobierane za samo połączenie.
Serwisant dopiero po zdiagnozowaniu problemów podaje szacunkowy czas wykonania naprawy.

(3) Skąd mam wiedzieć ile czasu zajmie naprawa?
Jaki będzie czas połączenia?

Jeśli opiszesz dokładnie swój problem podamy ci przybliżony czas trwania naprawy oraz wstępną przyczynę.Jeśli nie potrafisz dokładnie opisać problemu nie martw się .
Oferujemy Darmowe ! 5 minutowe połączenie ,w czasie którego postaramy się ocenić przyczynę
Twego problemu, oraz podać Ci przybliżony czas naprawy.

(4) Kiedy usługa zostanie wykonana?

Po zaksięgowaniu na naszym koncie wpłaty przystępujemy niezwłocznie do wykonania usługi.
Celem przyśpieszenia wykonania usługi możliwa jest akceptacja płatności po wcześniejszym uzgodnieniu i przesłaniu potwierdzenia wpłaty.

(5) Czy serwisant może przeglądać moje prywatne dane?

W trakcie pracy serwisanta masz stały podgląd na to co robi w danym momencie.
Jeżeli coś ci się nie spodoba to możesz w każdej chwili zerwać połączenie zdalnej pomocy klikając ikonę koło zegarka.

Nasza pomoc  ma Ci dać ogromną wygodę i poczucie bezpieczeństwa.

Pozdrawiam.


Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza